תמלול לעורכי דין – התיק שלך, רק טוב יותר

תמלול לעורכי דין זו המומחיות שלנו. אנו מבינים את הרגישות והדיוק הדרושים לכל תמלול. אנחנו נהיה כאן לצדך כדי לוודא שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר. כדי שהתמלול ישרת אותך ולא את הצד השני.

טל חי-עם

מאי 8, 2021
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אל תיתן לתמלול רע להרוס לך את התיק

אתה מגיש תביעה לבית משפט. עברת על הכל, ממש על הכל. כתבת טיעונים מבריקים, מנוסחים ומבוססים בצורה מדהימה. המצאת מסמכים לחזק את הטיעונים שלך. עבדת לילות כימים למצוא את הפרשנות המדויקת ביותר עבור הקייס מהפסיקה העדכנית, ואפילו הגשת תמלול מנצח של שיחה באורך שעה של הלקוח עם הנתבע בתיק. בתמלול הלקוח אמר בריש גלי שהוא עשה את המעשים שהלקוח מייחס לו, וההקלטה כמובן תקינה וחוקית. אתה בטוחים בעצמכם ורגועים, הרי מה? זה בסך הכל עוד תיק שבשגרה.

הלקוח שלך אומר לך "סמוך עליי, לקחתי חברת תמלול מעולה, שעושה תמלול לעורכי דין, אפילו עשתה לי את זה במחיר מצחיק". אולי המחיר היה מצחיק, אבל בסיום הדיון הדבר האחרון שהלקוח עשה זה לצחוק. הקלטת השיחה בין השניים הייתה ארוכה מאוד והתמלול שלה התפרש על 70 עמודים. אתה גולל את מסמך התמלול וברפרוף נראה שהתמלול בסדר גמור, מה כבר יכול להיות?

 גם בדיון נראה שהכל הולך כפי שתוכנן. אתה שוטח בפני השופט את הטענות בצורה עניינית וממוקדת. נראה שהוא מתרשם מאוד, גם מההופעה שלך וגם מהטיעונים המבריקים. אבל אז הכל משתבש.

עורך הדין של הצד הנתבע פותח את דבריו. מניסיונך אתה כבר יודע מה הוא הולך להגיד, ושהטיעונים שלו לא מספיק חזקים לתיק הזה. אבל אז הוא מפנה את השופט לשורה בתמלול שהושמטה. ואז מפנה לעוד שורה בה הוחלפו שמות הדוברים, ולשורה אחרת שנכתב בה "הוא חייב לי כסף", במקום "אני חייב לו כסף". תוך רגע הדברים יוצאים משליטה. הלקוח מסתכל עליך, אתה מסתכל עליו, לא בטוחים את מי צריך להאשים. המתמלל שלא עשה את העבודה שלו כמו שצריך? חברת התמלול שלא וידאה אותו? את הלקוח שבחר בחברת התמלול הזאת? אותך שלא עברת על התמלול?

הדיון נגמר. הראיה המנצחת נפסלת, הפסדת בתיק.

איך זה קרה לי? למה פסלו את התיק רק בגלל התמלול

אתה אומר לעצמך שזה לא היה צריך לקרות ככה, שהיה לך את הכל בשביל לנצח. הלקוח אמר לך אפילו שלחברה יש ניסיון בתמלול לעורכי דין. פה אנחנו נכנסים לתמונה. כדי לדאוג שבאמת תוכל להגיע למשפט בלי חששות.

ארבעת השלבים להגשת תמלול מנצח

תמלול לעורכי דין
מחפש תמלול מעולה לעורכי דין, אנחנו כאן בשבילך
  1. חברה מקצועית – בין אם אתה ובין אם הלקוח שלך פונים לחברת תמלול, יש לוודא שהחברה יודעת מה היא עושה. צריך לוודא את הניסיון שלה ספציפית בתמלול לעורכי דין.
  2. זמן להכנות וזמן פציעות – ניתן לתמלל בזריזות, ולהגיש תביעה תוך מספר ימים. אך יש לקחת בחשבון שכשעושים דברים במהירות, דברים חשובים נוטים להתפספס. כדאי מאוד לשריין זמן למעבר על התמלול, לוודא שהמתמלל הבין נכון את השיחה ושלא הושמט אף חלק. אם יש טעויות לפנות במהירות למתמלל או לחברה שתתקן אותם באופן מידי על חשבונם.
  3. הפניה למספר עמוד ומספר שורה – כדי לחסוך זמן מיותר בדיון חשוב מאוד לבסס את הטיעונים על שורות מדויקות בתמלול. כך גם השופט יוכל להתייחס בצורה עניינית וממוקדת לחלקים החשובים ביותר מהתמלול.
  4. הגשת תצהיר לפי פקודת הראיות – על התמלול להיות מלווה בתצהיר מהתמלל/חברה שביצעה אותו. יש לוודא שאדם נוסף מהחברה חוץ מהמתמלל עובר על התמלול ומוודא את תקינותו.

לסיכום – אם אתה מחפש תמלול לעורך דין – אל תתפשר על איכות

כשהניצחון בתיק תלוי על כף המאזניים לא מתפשרים על איכות. אנו ממליצים בחום שתסביר זאת ללקוחות שלך. אם אתה מחפש תמלול מכל סוג, וצוות מתמללים חזק שיהיה זמין לך 24/7, מקצועי ובעל ניסיון, אנחנו פה בשבילך. בצוות מתמללים בעלי התמחות ספציפית בתמלול לבית משפט, וכל תמלול משפטי נבדק ישירות על ידי, טל חי-עם, מנהל הצוות.

בואו נדבר

אחרי שתשאירו פרטים אתקשר עוד היום כדי להבין את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

מעדיפים לקבוע איתי שיחת ייעוץ בחינם על אפשרויות התמלול? בשמחה!

בואו נדבר

אחרי שתשאירו פרטים אתקשר עוד היום כדי להבין את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

מעדיפים לקבוע איתי שיחת ייעוץ בחינם על אפשרויות התמלול? בשמחה!

תודה רבה על השארת הפרטים,
זה לא מובן מאליו

ברגעים אלה ההודעה שלך נשלחת אליי – כשאקבל אותה אצור קשר, אשאל כמה שאלות נוספות שיעזרו לי להבין את הצרכים שלך באופן מדויק ולשלוח לך הצעת מחיר משתלמת.
בברכת המשך יום מקסים,
טל חי-עם